Retur och Reklamation
Skulle du inte vara nöjd med något av dina plagg så kan du alltid ångra ditt köp inom 30 dagar.
Kontakta oss via hej@bytti.se med nedanstående information så återkommer vi.
Förnamn
Efternamn
Ordernummer
SKU-nummer på plagget/plaggen som du önskar returnera
Kostnaden för returen bärs av kunden (49 kr). En återbetalning kommer att göras i poäng till kunden när vi mottagit och registrerat returen.
Har vi missat en fläck eller ett hål?
Hör av dig så löser vi det!
En reklamation ska ske så snart felet upptäcks och sker genom att kontakta oss via hej@bytti.se. Ta ett kort på defekten och skicka den tillsammans med information till oss så hanterar vi din reklamation och du får poängen tillbaka.
Should you not be satisfied with any of your garments, you can always cancel your purchase within 30 days.
Contact us via hej@bytti.se with the information below and we will get back with a shipping label.
First name
Last name
Order number
SKU number of the garment(s) you wish to return
The cost of the return is borne by the customer (SEK 49). A refund will be made in points to the customer when we have received and registered the return.
Did we miss a spot or a hole?
Get in touch and we’ll sort it out!
A complaint must be made as soon as the error is discovered and is done by contacting us via hej@bytti.se. Take a picture of the defect and send it along with information to us and we will handle your complaint and you will get the points back.